Jak obchodujeme na www.servispanasonic.cz
- S použitím prostředků komunikace na dálku, tj.internetu, nabízíme různé produkty a služby.
- Veškeré smluvní vztahy s Vámi uzavíráme v souladu s Právním řádem ČR. Právní vztahy vysloveně neupravené smlouvou a obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem, zákonem o ochraně spotřebitele v platném znění. V případě objednávky zboží nebo služeb v rámci podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání kupujícího ( kupující uvede v objednávce IČ ) se právní vztahy řídí obchodním zákoníkem.
- Smlouvy jsou uzavírány v českém jazyce.
- Smlouvu s Vámi uzavíráme prostřednictvím webového rozhraní Vámi vybraného produktu nebo služby ( www.servispanasonic.cz ). Webovým rozhraním jste veden jednotlivými kroky k objednání produktu či služby. Máte možnost si zadaná data a údaje před podáním objednávky zkontrolovat a opravit.
- Prodejní formulář obsahuje vždy informace o Vás a objednávaném produktu či službě. Dále obsahuje údaje o ceně včetně uvedení daní a poplatků, způsobu úhrady kupní ceny. Také údaje o požadovaném způsobu doručení a informace o nákladech spojených s dodáním produktu či poskytnuté služby. U produktů, které lze zaslat elektronicky, e-mailem, náklady na dodání neúčtujeme. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení a náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto se neliší od základní sazby.
- Odesláním objednávky stvrzujete, že souhlasíte s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. Že jste byl předem informován o všech náležitostech smlouvy, že jste se seznámil s obchodními podmínkami. Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy a že s nimi souhlasíte. Údaje uvedené Vámi o Vás v objednávce považuje naše společnost za správné. Vylučujeme přijetí nabídky s dodatkem či odchylkou.
Obchodní oddělení PanaTEL s.r.o., 1. ledna 2022